Sound of Success

Samenbrengen van sales medewerkers uit heel Europa

Winning Together

350 personen. 11 landen. 5 talen. Artifex bedacht het concept voor een incentive en kick-off event voor sales medewerkers uit heel Europa in het prachtige Rome. Drie dagen om te leren van 2022 en vooruit te kijken naar het jaar 2023. In samenwerking met alliantie partner GI Travel heeft Artifex ‘The Sound of Success’ bedacht en geproduceerd. De gebundelde krachten van beide teams hebben geleid tot een geslaagd event.

Werkwijze

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Communicatie

en productie

Artifex bedacht het communicatie concept en was verantwoordelijk voor de uitvoer, zowel voor, tijdens als na het event. De teasercampagne bestond uit mailings, een eventwebsite en WhatsApp berichten. Het feit dat dit in 5 verschillende talen moest gebeuren was voor ons geen probleem. De branding van het event werd vormgegeven door een eventlogo en animatie te ontwikkelen inclusief een passende huisstijl. Artifex was verantwoordelijk voor de inhoudelijke programmering en regie van het plenaire deel. Dit werd zorgvuldig samengesteld zodat er een interactief en afwisselend programma op de planning stond. Muzikale intermezzo’s, interactieve workshops, een feestavond in een Romeinse villa met een award show maakten het en energiek event.

Collectie

"Mission accomplished!"
Jurjan Klep

Collectie

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Drie

doelen

Er zijn drie hoofddoelen gesteld voor het event. Het vieren van de behaalde successen 2022 en erkenning tonen aan de werknemers. Het samenbrengen van de verschillende teams uit heel Europa en het creëren van een juiste mindset voor het nieuwe jaar. Door middel van een goede programmering en presenteren van dit event als een overkoepelende ervaring zijn deze doelen succesvol behaald.

Muziek als

universele

medium

Artifex is verantwoordelijk de conceptontwikkeling van het event. Vieren, vooruitkijken, betrekken en verbinden waren kernthema’s tijdens deze dagen. Door de verschillende nationaliteiten was een universeel thema van belang. Muziek verbindt en is een universele taal die door iedereen ervaren kan worden. One team, one rhythm, one sound. Vanuit deze gedachtegang is de titel ‘The Sound of Success’ ontstaan. Speciaal voor dit event werd een exclusief anthem geproduceerd die in elke eventonderdeel was te horen.

Drie

doelen

Er zijn drie hoofddoelen gesteld voor het event. Het vieren van de behaalde successen 2022 en erkenning tonen aan de werknemers. Het samenbrengen van de verschillende teams uit heel Europa en het creëren van een juiste mindset voor het nieuwe jaar. Door middel van een goede programmering en presenteren van dit event als een overkoepelende ervaring zijn deze doelen succesvol behaald.

Collectie

Samenwerken?
Neem contact met ons op!
CONTACT
een witte pijl die naar rechts wist

Bekijk ook

Unlocking Movie Night

Een filmavond om studentenwelzijn te verbeteren en studenten met elkaar in contact te laten komen.
Event
een witte pijl die naar rechts wist

Achter de Horizon

Een vernieuwende herdenking waarin jongeren de herinneringen aan de bevrijding tot leven brengen.
Viering
een witte pijl die naar rechts wist
BEKIJK AL ONZE CASES