Lieven de Key

Hartenwens

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier. Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Werkwijze

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Eindejaarsevent

Lieven De Key wilde op 21 december, de kortste dag van het jaar, werknemers een lichtpuntje bieden door stil te staan bij afgelopen jaar, collega's te bedanken voor hun bijdrage én door het creëren van een mooi begin voor het nieuwe jaar.

Hartenwens

Lieven de Key, vernoemd naar de bekende Nederlandse bouwmeester, zet zich in om te kunnen starten en wonen in Amsterdam. Artifex ontwikkelde en produceerde een concept mét beleving voor de werknemers van Lieven de Key. Hoe? Dat lees je hier.

Eindejaarsevent

Lieven De Key wilde op 21 december, de kortste dag van het jaar, werknemers een lichtpuntje bieden door stil te staan bij afgelopen jaar, collega's te bedanken voor hun bijdrage én door het creëren van een mooi begin voor het nieuwe jaar.

Collectie

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Verbinding

Artifex realiseerde via een online eindejaarsevent, een gezamenlijke ervaring van donker naar licht. Samen met collega's stilstaan bij het afgelopen jaar en licht creëren voor het nieuwe jaar door online sessies over de geschiedenis en zichtbaarheid van Lieven de Key. Versterkt door talenten van collega's, zoals muziek en ‘spoken word’.

Theater meets

bedrijfsquiz

Artifex bedacht een creatief concept idee in samenwerking met makersduo Nina en Sander. We produceerden een eindejaarsevent met een online theaterachtige bedrijfsquiz ingedeeld in vier thema's die een rol spelen in het verhaal van Lieven de Key, zoals geschiedenis, bijzondere gebouwen, mensen en verborgen talenten bij Lieven de Key. Ook werd de quiz visueel aantrekkelijk gepresenteerd door in-house design.

Verbinding

Artifex realiseerde via een online eindejaarsevent, een gezamenlijke ervaring van donker naar licht. Samen met collega's stilstaan bij het afgelopen jaar en licht creëren voor het nieuwe jaar door online sessies over de geschiedenis en zichtbaarheid van Lieven de Key. Versterkt door talenten van collega's, zoals muziek en ‘spoken word’.

Collectie

Samenwerken?
Neem contact met ons op!
CONTACT
een witte pijl die naar rechts wist

Bekijk ook

OVN Congres 2025

De toekomst van oogzorg, samen met 1000+ bezoekers en 80 sprekers.
Congres
een witte pijl die naar rechts wist

Museumcongres 2022

Ruim 500 museumprofessionals kwamen samen om over de verschillende kantelpunten in de museale sector te praten.
Congres
een witte pijl die naar rechts wist
BEKIJK AL ONZE CASES